Jag försöker ju...

Försöker minnas att blogga, men det är alltid ngt som kommer ivägen eller så tänker jag helt enkelt bara inte på det!

Såg nu att jag inte skrivit sedan Chelsea fyllde år, och det är ju i november!
Julen har kommit och gått, nyår lika så.... Sorry!

Skulle kunna berätta om allt som hänt sedan sist, men det skulle bli så långt hehe.
Hade iaf en mysig jul hemma hos oss med min mamma och pappa. God mat, julklappar och mys. Chelsea fick en massa massa paket, men alla var väldigt bra! Inte allt för mkt leksaker utan mycket pyssel, spel och kläder, toppen! :-D

Chelsea är vårt lilla yrväder, det är full fart hela tiden och hon snackar oavbrutet! Det kan komma så otroligt mkt roligt ur en barnmun så det är inte klokt ;-)
Dagis fungerar fortfarande toppenbra, hon trivs och har så mkt kompisar där. På hemmaplan är det så klart fortfarande bästisen Elias som gäller! Tyvärr syns man inte lika mkt nu när det är snö och kallt, bättre sedan när man kan vara på lekplatsen hela eftermiddagarna hehe.
Men på lördagar går de på Bamsegympa tillsammans och det är populärt!

Det mest spännande som hänt nu i början på detta året är ändå Melodifestivalen så klart hehe. Men jag kommer skriva ett separat inlägg om det strax, såpass stort är det ju för mig hehe.

SKA bättra mig.... skriva mer!!

(mkt snö i år.. mkt.... blää!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0