Trehjuling och Påsk!

Våren har varit här en vända, men så har också snön varit på återbesök..brrr!
Men innan det har vi haft påsk och Chelsea har fått en trehjuling! Mkt populärt kan jag säga, och hon ville så klart köpa en hjälm och en ringklocka också ;-) Roligast är så klart att åka tillsammans med bästisen och grannen Elias!



Påsken firades först hemma med lite enkel påskmat på långfredagen. Sen på påskafton åkte jag och Chelsea till mina föräldrar för "riktig" påsklunch. Mmm så gott det var!
Chelsea fick så klart påskägg med godis och lite roliga grejer. Tyvärr var jag dålig på att ha kameran med mig, så har bara lite poseringsbilder ;-)

Håll till godo!

I brist på påskris kan man pynta kökslampan ;-)

Avslutar med att visa upp mitt första försök på att pimpa en prylhylla! Denna är till Chelseas rum och hon har själv ställt dit sina småpryttlar ;-) Perfelt för kinderägg-leksaker och annat strunt!



//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0