Sista inskolningsdagen

Oj vad tiden går fort! Idag har Chelsea sin sista inskolningsdag!
Iof har det kanppt kännts som en inskolning, mer än jag fått sitta jour hemma ifall ngt skulle hända. Men det har det inte gjort hittills (1.5h kvar på inskolningen dock hehe, ta i trä, tvi tvi tvi...)

Idag fick hon gå till dagis lagom till de öppnade kl 7.30. (ja de öppnar så sent, och så stänger de kl 16.30! )
Hon skulle äta frukost där, undra vad de fick och om hon åt! Hemma duger bara limpmacka med leverpastej och yoghurt ;-) Dock är hon ju allätare så det gick nog bra!

Hela veckan har gått toppenbra. Igår hade hon sin första långa dag, hon var där mellan 9-16.30. Men det hade också gått toppen! Frågade efter mig ett par gånger men det var inte mkt mer med det. När vi kom för att hämta så kom tårarna dock och jag fick en jättekram! Så lite saknad var man ändå hehe.
Men sen sken hon upp och vinkade glatt till fröknarna och barnen innan vi gick hem. Blev lite trött på kvällen, men inte mkt mer än vanligt. Mer övertrött tror jag hehe.

Så, ikväll får jag masa mig till jobbet igen då efter 8 dagars vila ;-) Ska bli roligt faktiskt, det är skönt att vara hemma men det händer inte så mkt och blir lite ensamt!

Och i morgon är det ESC final!! Yeees!!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0