Inskolningsvecka 2

Ja nu var det måndag igen, och andra inskolningsveckan har startat för Chelsea!
Förra veckan gick ju som smort! I fredags var hon dock trött och lite extra känslig (sov inte så mkt natten innan), så hon var jätteledsen när jag gick. Men hade gått bra ändå!

Idag sprang hon glatt ut på gården med alla de andra barnen när vi kom. Grät litegrann när jag vinkade hej då, men hörde att hon slutade direkt efter jag gått ;-)
De var ute hela förmiddagen, sen in för lunch. Dock slog hon sig i rutchkanan på morgonen, blödde lite ur munnen men allt var helt och hon fick bara en liten  fläskläpp ;-) Men hon var trött när jag hämtade henne efter lunchen, somnade fort när vi gick ut på promenad i den underbara solen!

I morgon ska hon stanna och vara med på vilan för första gången!

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0