Inskolningsdag 4

Nu har jag precis lämnat av Chelsea på dagis igen. Idag ska de först måla och sen gå ut. Och Chelsea ska stanna och äta lunch idag! :-) Men, hon får inte sitta bredvid Kalle sa dom, för då blir det bara massa bus och skratt hehe. En ny vän verkar det som!
Idag kunde jag vinka och gå utan gråt, skönt!
I går var hon lite ledsen men det var för att jag bara gick utan att säga hej då ordentligt, klantigt! Men hon hade lugnat sig direkt tydligen och sen hade det gått jättebra resten av dagen (var där 2h). Bettan sa att det var den enklaste unge hon någonsin skolat in! :-D
Bakslag kan (och kommer nog) komma så klart, men just nu svävar man ju på små moln över att ha en sån duktig tjej!

Så nu är jag hemma till 11.20 ca, ska passa på att städa i lugn och ro (nej ska inte fastna vid datorn idag!)

Kram // Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0