Skansen!

Idag besökte jag och Chelsea skansen tillsammans med våra fikakompisar :-D Tre mammor och tre småtjejer styrde kosan mot djurgården på förmiddagen, och var hemma igen först efter 18! Trötta men mkt mkt nöjda var vi!

Chelsea är fortfarande för liten för att riktigt se djuren och förstå vad vi gjorde, vi mammor var nog mkt mer intresserade hehe. Men hon kikade mkt intressant på älgbebisen som låg nära staketet, och sen även på babianerna. De sistnämna springer ju omkring hela tiden, så de kunde hon ju inte missa!

Våffelmellis och sen lunch på en gräsplätt vart det också, riktigt riktigt trevligt!

Tog en hel del bilder, lägger upp ngt smakprov senare när jag orkar *gäääääsp* för nu är jag rätt trött!

Härlig dag hur som helst!

//Erika

Ps. Anna var så söt och inhandlade två bodys till Chelsea på Lindex tidigare (då jag själv ej kom iväg), som vi fick med oss hem idag; de med prinsesstårtor och kanelbullar på. Uuuuunderbara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0