Sessan och medryttaren

Har en sån fantastisk medryttare på Sessan, så hon förtjänar ett alldeles eget inlägg! Skriver allt för sällan om hästlivet just nu, men det är så att en liten bebis tar mkt tid och plats just nu ;-)

Men just därför är en bra medryttare jätteviktigt, och Zandra är just en sådan. När hon är ute hos Sessan så är jag kolugn och vet att hon fixar allt och Sessan har det bra. Sen är det ju ett stort plus att hon rider Sessan så himla bra också, när jag ser bilder på dom så kan jag inte tro att det är samma häst!
Ridningen är ju annars inte det allra viktigaste, men som sagt ett stort plus!

Här är en bild från idag t.ex. Ja ni ser ju själva ;-)



Nu ska Zandra åka bort ett tag för att sommarjobba, och vi kommer att sakna henne. Men sen blir det nya tag i höst igen, då ska väl jag kunna rida lite mer också kanske ;-)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ååh va fint skrivet Erika! Jag blir så jätteglad av dina ord!! :-DD

2010-06-16 @ 01:01:33
URL: http://zandwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0