Midsommaren - i efterskott

Kom på att jag inte rapporterat ngt från i midsommar, Chelseas första!

Vi åkte dagen innan till Uppsala för att hälsa på i min faster Lenas butik http://mobelmagasinet.com/ , och sedan därifrån hem till dom i Grillby. De har byggt ett hus på samma tomt som farmors och farfars gamla landställe, där jag spenderat minst halva mitt liv tror jag ;-) Så det var lite speciellt att visa Chelsea stugan och omgivningarna!

Vi sov i stugan och sedan på midsommarafton kom även mamma och pappa ut till oss för att "fira" :-) Jättetrevligt var det och vi hade jättefin väder hela dagen!
Chelsea trivdes som fisken i vattnet, även fast det blev jättesent på kvällen så gnällde hon knappt!
Men på hemvägen sen så var hon så övertrött så hon grät mest hela vägen stackaren..

Så här fin var hon på midsommarafton:



Och här är vi på promenad i villberga-by:



//Erika

Ps. i förrgår var jag, mamma, pappa och Chelsea ut till Vaxholm i skärgården! Jättehärlig dag, ska berätta mer när jag orkat ladda upp fotona därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0