Hemma igen

Nu är vi hemma från Halmstad igen!
Blev inte så mkt bloggande, lätt att det inte blir av liksom.

Hade en jätteskön vecka i Halmstad. Lite blandat väder men oftast fint. Var ute och promenerade, kollade affärer eller bara slappade vid huset.
I måndags var vi till Liseberg i Göteborg med Marie-Louise(Chelseas farmor), Fredrik och Peter(farbror). Mycket folk var det, lite jobbigt nästan. Men vi hade en trevlig stund och snurrade lite hjul och försökte vinna lite grejer.
Jag vann ingenting men Mini lyckades vinna ett stooort rör med Ballerinakex! 2.5kg tror jag det var.
Sen vann Peter en göteborgsjkanin till Chelsea, så söt och kul som minne! Sen vart det en massa små gosedjur.
Käkade på Hard rock cafe gjorde vi också, på avenyn. Grymt god mat!

Chelsea med "sina" vinster:


I tisdags var vi till Ullared! Mycket folk där med, så orkade inte med att titta på precis allt utan tog det viktigaste: hästavdelningen (Sessan fick ett schabrak och grimma), barnkläder (Chelsea fick två tröjor, halkstrumpor, body, pyjamas och regnställ) och heminredning (köpte kuddar med engelska flaggan och en beatlestavla till vårt london-sovrum hehe).
Viktigaste saken köpte jag på netonet på utsidan av Gekås, min nya mobil!! En Sony Ericsson x10 mini pro, i rött!
Hittillt är jag mkt mkt nöjd!

I onsdags rullade vi sen hemåt, Chelsea sov först i två timmar... skönt! Sen var hon vaken nästan hela resten av resan med en hel del gnäll... lite jobbigt. Men det gick! ;-)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0