Sessan update

Länge sen jag skrev om min andra lilla flicka, Sessan ;-)
Har ju inte ägnat så mkt tid åt henne senaste tiden, av förklarliga skäl hehe. Men hon verkar må så bra så ändå!
Tar in henne och borstar och myser, om bebisen sover, och då är hon så kelig och go!

Sen har jag ju underbar hjälp av delägaren Matilda och medryttaren Zandra! Sistnämnda är ett guldkorn som jag är glad över att jag träffat! Hon verkar passa Sessan utmärkt och hon rider ju så jäkla bra så man undrar om det är samma häst som innan ;-)
Har planerat att själv börja rida lite smått nu igen, känner mig bra i kroppen så det ska nog gå bra, men får bli liiite varmare först, så att Mini kan passa Chelsea undertiden, utan att frysa ihjäl hehe.
Och så har jag varit förkyld sen i nyår, får se till att bli helt frisk först också!

Tänk när man kan se ut så här igen: (längtar både till hästryggen och sommaren!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0