Snö snö snö

Jag tror aldrig jag upplevt en sån här vinter i mitt vuxna liv!
Så mkt snö och så kallt, så länge!
Minns att det började snöa dagen efter lucia, efter vi haft mina släktingar på besök för att se på Chelsea.
Sedan dess tror jag faktiskt att snön legat kvar hela tiden!
Ok, det är roligt att det är snö hellre än slask och lera, speciellt då man har häst. Men nu börjar man faktiskt tröttna!
Att inte veta hur väglaget är, om det är plogat upp till stallet..  att bylta på sig själv och en bebis varje gång man ska ut.
Nej nu får det faktiskt börja töa lite så man får lite hopp!

Ska ta lite snöbilder nästa gång jag går ut, för att dokumentera och visa Chelsea hur hennes första månader i livet var ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0