GOD JUL

Chelsea med familj önskar alla en god jul!!

På julafton hade vi besök av Chelseas farbror Peter och mormor och morfar. Hade en jättemysig och lugn jul, och C fick en massa massa fina paket!!
Har inte hunnit leka med alla roliga grejer ännu, men under dagen har "låtsas-fjärrkontrollen" och pusslen varit roligast. Har delat upp allt mellan hennes rum och vardagsrummet så det inte blir för mkt hehe.
Nu har hon gått och lagt sig i sin fanstastisk söta ko-pyjamas. Sååå trött var hon, för idag var faster Caro och kusinerna på besök, full fart! :-)

Själv fick man också en massa paket, som jag inte ens räknat med! En typ av sodastreamer från min älskling! Och våffeljärn, tårtdekorationsbok och Lilla huset på prärienb dvd-box av mor och far! Jag måste ha varit himla snäll i år ;-)

Men man känner att det är barnens högtid nu, Chelsea kommer  i första hand och det ska bli roligt senare när hon "förstår" vad paket och liknande innebär! :-D

Nu ska jag slänga mig i soffan och jääääsa! Bilder från julen kommer senare!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0