Trevlig natt och dag

Började med att C sov jättefint i natt, så jag fick sova ut litegrann! Så jag har kännt mig mer pigg idag, trots det urusla vädret! :-( Hon sov t.o.m bara i korgen, förutom på morgonkvisten då hon fick ligga hos mig efter att Mini åkt till jobbet.
Vi åt sedan lunch på sibylla med Mini, som sedan slutade tidigare på jobbet för att följa med oss till stallet och sen storhandla lite på Maxi. Såg inga jag kände på jobbet, det var trist.
Chelsea sov hela tiden mellan stall och maxi. Sen har hon suttit i bärselen när jag har fixat med disken och maten, perfekt! Nu "leker" hon med pappa :-)

Igår fick vi paket på posten, supersöta kläder från C:s farmor! Kläder går ju åt nu, antingen är det kräk eller bajs på hehe. Paket är alltid kul!

I morgon ska vi till bvc för första gången, får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0