Nystart

Att bilda familj brukar ju innebära en nystart i livet, och i samband med detta startar jag även om min blogg från grunden. Kanske främst så att de långt från oss kan följa vårt lilla familjeliv.

Vår familj består i dag av mig Erika, min sambo Fredrik och vår lilla dotter Chelsea.
Hon föddes den 1 november 2009, kl 12.15 på södertälje sjukhus. Allt gick fantastiskt bra och idag har vi varit hemma i två dagar. Allting känns fortfarande omtumlande, nytt, spännande och läskigt på samma gång. (graviditeten kan ni läsa om på giggsan.blogg.se/gravid)


Här väntar vi på att åka hem från bb




I går kom de första gästerna för att titta på nytillskottet: mormor och morfar (alltså mina föräldrar). De hade ordnat en superfin sovkorg till Chelsea som hon testat och verkar gilla jättemkt! Vackra blommor och en supermumsig tårta vart det också! TACK!


Senare kom Mange med sin tjej Denise (och hunden Ozzy) för att äta en bit mat och titta på bebis. De hade också paket med sig hihi. SÅ söt overall!



Just ja, utanför dörren hittade vi en underbart vacker blombukett från farmor och Fidde!




Ikväll väntar vi besök från farmor, farbror Peter och faster Caroline. Mkt nytt folk de närmaste dagarna, men Chelsea sover sig mest igenom besöken hehe.
Nu ska jag gå och väcka den lilla sovpåsen så hon får äta lite! Men uppdaterar snart igen!

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0