Fullt upp

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev igen, det är så konstigt att ett sånt litet barn kan ta upp så mkt tid! När hon väl sover lite på dagarna så försöker man hinna med lite hushållsgöra och sådant. Surfande och bloggande kommer lite i andra hand just nu hehe.

I helgen hade vi besök av min faster med familj, och även mina föräldrar. Jättetrevligt!!
Chelsea fick presenter igen!
En gosig filt av mormor och morfar, som jag nu har i babysittern så den blir lite mjukare. Perfekt!
Min faster gav henne en sängmobil med pingu (sååå söt!) och så hade min kusin Emelie valt ut en jättehäftig plyshoverall med leopardmönster!
Foton kommer jag lovar! :-D

I går var vi och tog in hästarna istallet, Chelsea sov som tur var hela tiden så det gick smidigt! Men det är sååå regnigt, mörkt och jobbigt där ute nu på kvällarna. Man  drunknade nästan i leran hehe.

Jag ska bli bättre på att ta foton och lägga in på underverket, men inte ens det har man så mkt tid till ;-)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0