Vilken drömnatt!

Natten vi hade nu i natt var en väldigt trevlig sådan, så den får gärna återkomma igen ;-)

Nu handlar det alltså om bebis-sömn och ingenting annat haha.

Vi går upp och lägger oss vid 21.30 (liggammar alltid C till sömns medans vi kollar på tv). Hon somnar direkt, men låter henne ligga kvar hos mig tills hon sover djupt, ca 22.30. Lägger henne då i korgen, och hon fortsätter sova.
Jag somnar kl 24.
När hon vaknar första gången kollar jag på klockan, och den visar: 4:20!! Hon har alltså sovit djupt mellan 22-4-20 ca!
Då får hon komma över till mig i stora sängen, äter i kanske 15 min sen somnar hon igen!
Jag ligger dock vaken en stund då mannen bredvid mig snarkar så... ;-)
Hon vaknar till lite och fladdrar ett par gånger sen på natten men då lägger jag bara min hand över hennes arm, och hon somnar in direkt! (innan har jag ammat henne för att hon ska somna om).
Sen vaknar hon vid 7 tiden och är jättepigg, men jag ammar och slumrar lite. Sen myser vi och går upp vid 9:20.

Jag är jätte utvilad idag, och hon känns också som det!

Nu kommer ju inte detta hända varje natt, men det ger hopp inför framtiden. Främst det att hon inte verkar krävas så mkt mat på natten längre! :-D

Älskade lilla dotter, du börjar bli stor nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0