Framsteg!

Chelsea ligger i skrivandets stund i sin babysitter och: sover! Somnade in där, jag gungade henne och då slocknade hon. Jag satte på Mix megapol på radion och lämnade henne, och nu har hon hittils sovit 15 min! :-D
Hon kan ju annars bara somna vid amning eller i vagnen/bilen!!

Ler gör hon nu mer och mer också, i morse fick jag världens flin när jag bytte blöjor haha. Så härligt att se!

Idag får vi hålla  oss inne hela dagen tror jag, det är snöstorm ute brrrrrrrrrr.  Så extra skönt att hon sover lite nu, vi brukar ju promenera vid denna tiden annars eller åka till stallet, så hon brukar sova då.

Ska försöka fota mer julkort idag, de jag tog på henne senast blev inte så bra. Men blir att maila dom till alla sen, hinner inte framkalla tror jag!

Kram, en glad mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0