Firat 30 + 30 + bebis

I söndags kom hela tjocka släkten (iaf på min pappas sida hehe, hade det varit min mammas släkt så hade vi fått hyra en jättelokal) för att fira mig och Mini då vi fyllt 30 nyligen, och för att se på lilla Chelsea också förstås!
Min faster Lena och hennes Lasse och min kusoin Robin kom, och de hade ju inte sett henne ännu.
Så det  blev en masa paket till henne med ;-)

Jag själv fick en jättesnygg golvlampa till vardagsrummet, heeelt perfekt gillar den jättemkt!! Tack Lena och Kerstin m familjer!
Och av min mor och far fick jag ett presentkort på Kicks, så jag för ovanlighetens skull kunde köpa ngt till bara mig själv!
Det blev detta:



Mini fick också presentkort på Intersport, blir nog vandringsskor! :-D


Sen Chelseagumman då!

Hon fick en massa fina kläder, helt perfekt då hon börjar växa ur stl 56 nu! (vad fort tiden går!!)


Från Lena och Lasse, tuffing tjej!


Från mormor, supersöt body och strumpbyxor!

Hon fick också en supersöt AIK-mössa av Robin med lillgnagis på!! Helt underbar, ska
fota henne med det på ngn dag!


Sen har hon fått presenter i omgångar tidigare som jag glömt lägga upp bilder på, så här följer några tidigare presenter också:


Detta set + sockar skickade farmor på posten! Underbara!


Världens coolaste overall från min kusin Emelie!


Det var det för denna gången. Tack för alla fina presenter och för ett jättetrevligt firande i söndags!!

Kraaam Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0