BVC besök

Idag var vi på bvc jag och Chelsea. Hon hade vuxit så fint så :-) Hon skötte sig fint också, men blev lite gnällig mot slutet när hon inte fick äta ;-)

Vikt: 5100gr
Längd: 56cm
Huvudomfång: 39cm

Innan bvc åt vi lunch med pappa och efteråt var vi i stallet och mockade och lade på Sessan en tjockare täcke, ska ju bli minusgrader i morgon, brrrrrr. Sessan mådde finfint! :-) Längtar till jag kan börja rida igen, tänkte vänta till januari innan jag kör igång igen så jag vet att allt är ok med min kropp och så där.

Just nu sitter Chelsea och pratar med sin bästa kompis Barbaskön så jag kan passa på och surfa litegrann. Måste ta ett foto på dom två snart och lägga in haha.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0