Besökt mitt jobb

Idag var jag på jullunch på jobbet, och så klart fick Chelsea följa med!
Hon sov i bilen dit, men vaknade så klart direkt när vi kommit fram. Hon brukar vara lite arg när hon just vaknat, men idag var hon jättelugn! Fick sitta med vid bordet och hon tyckte det var jättespännande med allt folk!
Var dessutom några bebisar till där och de var rätt intressanta haha. När en av dem började gråta så började hon också ;-) Söötnosar!
Blev lite lessen ett tag, då fick hon lite mat. Och efter det var hon så lugn och snäll igen. Allt gick toppenbra och vi stannade 1.5 timmar ! :-D

Sen åkte vi till stallet och hon sov hela vägen dit, under tiden vi var där och även på vägen hem. Sen hemma fortsatte hon sova i nästan en timme! Måste varit trött ;-)
I stallet var vi ungefär en timme, jag tog in hästen och fixade till och med. Hon brukar oftast vakna där, så det var skönt att pyssla lite i lugn och ro.

Nu är pappsen på julbord, vi har bakat en äppelkaka som jag ska smaka på snart. Chelsea ville inte riktigt vara med och baka, så hon hamnade i selen, och där sover hon nu sen snart en timme tillbaka hehe. Man har sina knep!

I går var hon dock på dåligt humör, och då hjälpte inte ens selen. Tror hon är i ngn tillväxt period eller så för i går var det bara mat som gällde hela dagen, och i dag verkar hon sova mer.

Nu blir det äppelkaka!

Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0