Vagnen är här!

Nu har vi varit och hämtat ut vagnen och babyskyddet! :-D Äntligen!!

Här är resultatet:




Glömde fota babyskyddet, men det är en Brio primo som man kan fästa på chassit.

Är jättenöjd!!
Ska fota med skötväskan på sen också, det blev en Brio totebag i blommönstrat brunt! Så snyggt!!


Är nu i vecka 34+ 1, mår fortfarande så där oroväckande bra hehe. När ska man börja må dåligt? ;-)
Lite otympligt när man ska sova, eller upp och ner i stolen på jobbet, men annars har jag inget att klaga på!
Jobbar ju i kassan på jobbet nu, det är faktiskt riktigt roligt, och jag som alltid sagt att jag aldrig ska sitta i en kassa i en matvarubutik! Men kunderna och arbetskamraterna gör dagarna jätteroliga!

Nu är jag nog klar med mina inköp, förutom några småsaker. Nu ska jag vänta tills bebis kommer innan jag handlar ngt mer, så man får se vem man köper till och vad hon eller han behöver och passar i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0