v35 och lite nya inköp

Inne på vecka 35 + 1 dag nu, och det börjar kännas att magen blir bara större och större :-) Mår fortfarande oförskämt bra, men det är nu svårt att hitta en bra sovställning nästintill varje kväll. Och liiite svårare att nå marken har det blivit också hehe.
men annars har jag faktiskt inte mkt att klaga på!

Idag ropade jag in en superhäftig body på tradera! Just hittat dessa underbara plagg för bebisar med Beatles låttitlar på! Och jag fick in denna fina idag (helt ny till kap-pris!):



Missade en med texten hold me tight förut, men finns en till som går ut om ett par dagar ska försöka vinna till mig den med. Även ett par långärmare t-shirts finns tillgängliga.
Tyvärr var denna ovan i stl 50/56, vill eg inte ha mer kläder i den storleken, men men det lär ju kräkas och dregglas så det behövs massa byten, behöver ju inte tvätta lika ofta då haha.
Men hoppas att ev klädpresenter man får sen är i lite större storlekar.
(tips: tar gärna emot fler av dessa fina beatlerbodysar i present hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0