V 40+5

Den här bloggen verkar aldrig få ngt slut ;-)
Fortfarande inga känningar alls... så det är bara att fortsätta vänta. Har tid hos bm på torsdag, får se om det besöket blir av. (troligen!) Mår jättebra och är relativt pigg!

Listan på min facebook har ändrast mkt sen senast och ser nu ut så här:

Tippade födseldagar:

23:e - Gaci - FEL
24:e - Silvana - FEL
25:e - Jag - FEL
26:e - Malin, Annelie/Rob -FEL
28:e - Camilla
29:e - Zandra
1:a - Caro, Jag, Annelie
3:e - Malin
4:e - Silvana

Tycker Camillas eller Zandras tips låter bäst, och Caros, mitt och Annelies värst (kan ju vara guldmatch mellan Ifk-AIK då ju!!) Men bebis är säkert djurgårdare som sin pappa och jäklas med mig och vill till bb prick kl 15.00 på söndag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0