V 40+1

En dag efter BF och inga känningar alls! Känns precis som vanligt faktiskt, så känns som födseln är några dagar bort fortfarande! I går var jag till och med extra pigg och lite rastlös, sov dessutom jättebra hela natten!

Folk fortsätter tippa och listan ser ut så här just nu:

23:e - Gaci
24:e - Silvana
25:e - Jag
26:e - Malin, Annelie/Robban
28:e - Camilla
29:e - Zandra
1:a - Caro


Får se vem som har rätt! ;-)


Lite tillägg till önskelistan:

Elodie Details har ju fina och bra saker. Filtar, snuttefiltar, åkpåsar, mössor etc.
Tex gillar jag de här täckena jättemkt! Men roligare om man vet kön förstås! Men just att det är lite tjockare täcke, perfekt till vagnen eller ligga på hemma i soffan! :-D

Men i samma mönster finns alltså även filtar, åkpåsar etc. Men just täcket var finast i camoflage.
Annars gillar jag deras svart och vit prickiga (har skötväskan i det mönstret redan)


Just ja de har ju nappar, nappflaskor och sånt också i samma mönster!
Liggdelen på vagnen är ju brun så eg passar kanske camoflage bäst, men sen är sittdelen svart då passar ju allting! (åkpåse ska jag bara ha till sittdelen sen tänkte jag, så det blir nästa höst då).
Färgen cherry blossom har jag också i skötväska redan, bra om det är en tjej!



Bara lite tips! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0