V 39 + 4

Nu är man på upploppet då!
BM besök idag, och förhoppningsvis det sista! (fick en ny tid nästa fredag, den hoppas jag slippa faktiskt hehe).
Har beställt födseln till söndag, det passar oss bäst ;-) Men så klart får h*n komma nääär h*n vill!

Allt såg jättebra ut, tog bara blodtryck som var perfekt. Sen slog bebis hjärta jättefint, 130. Och sf måttet var oförändrat på 35.
Hon tyckte först att huvudet var ruckbart, men den var troligen axlarna hon fick tag på hehe!

Nu är jag bara hemma och slappar. Har gjort min allra första kladdkaka, men tror jag hade den inne för länge... vill ha det rätt kladdig och seg, men denna såg inte så ut. Men kan testa göra en ny i morgon ;-)
Så klart blir det inte lite gott som mammas, så hon får allt göra en och ta med när hon hälsar på sitt barnbarn sen (grädde har jag!). :-D

Så nu är det bara att vänta....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0