Tradera igen

Skulle ju inte köpa ngt mer innan bebbe är här.. men skrev ju om overaller i ett tidigare inlägg, och då jag fick denna söta fleeceoverall för några tior så slog jag till! Perfekt att ha i stallet ju! Stl 56 så h*n kan ha den direkt!



Så nu kanske varma mysiga filtar ligger högre upp på önskelistan. Ingen stalloverall för första tiden och ingen större overall (62/68) till senare behövs. I så fall en overall till i 56-62 att ha precis nu. Fleece eller stickad overall.
Men annars i klädväg saknar jag kanske några till byxor (vanliga bomull med eller utan fot), pyjamasar får man aldrig för många av heller. Strumpor och bodysar i 50-56 har jag så det räcker av. Men större funkar ju finfint!

Sen vill iaf JAG ha AIK-grejer till bebis! Mini kommer väl inte gilla det, men får nog DIF grejer så det räcker och blir över av tex farfar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0