Slutat jobba!

Idag var det första lediga dagen! Nu kommer man inte jobba på läääääänge!
Ok att jag stormtrivs på mitt jobb, men liiite skönt kommer det att bli i alla fall hehe.

Kommer ägna dagarna åt att vara i stallet, pyssla hemma, planera lite mera, kanske shoppa lite till *schhhh* och sen bara ligga i soffan och jäsa!
Ja tills bebis kommer förstås ;-)

Alla på jobbet är supergulliga och har önskat mig lycka till! Har ju suttit i kassan sista tiden, så har två avdelningar som spänt väntar på rapport från mig hur det gått. Får skicka in en bild sen som de får sätta på anslagstavlan hehe.
Men kommer ju besöka jobbet regelbundet ändå, måste ju ha mat i magen ;-)

Så alla på jobbet: tack för lyckoönskningarna! Vi ses snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0