Babyrummet

Bebis lilla rum har nu stått klart ett tag, men kom på att jag inte visat några bilder här på det! Och jag som pysslat så mkt med det!

Rummet hade blå väggar från början och ganska nymålat så det lät vi vara som det var. Vi har satt in en ny dörr in till klädkammaren, köpt möbler, upp med hyllor och så har jag målat lite på väggarna hehe. Är supernöjd!!

Hörnskåpet är farmors gamla, och tyckte det passade utmärkt till barnmöblerna som är från ikea.
Månlampan har faktiskt suttit i mitt egna tonårsrum förut, och nu blev det ju helt klockrent i babyrummet! Måne på väggen och sol i taket! :-D
Sladden från taklampan ska så klart inte hänga löst, det gör den inte längre. Och så ser jag att detta inte är de allra nyaste bilderna, så kommer med flera lite senare ;-)

Sängen kommer vi troligen bära in i vårt sovrum så får bebis sova där i början. Hade velat ha min gamla babykorg bredvid sängen, som jag och några andra generationer före och efter sovit i som bebisar. Men korgen är borta... *snyft* Önskat mig en ny korg eller säng av mina föräldrar, men vet ej om det kommer ihåg det hehe.

Nu till bilderna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0