Längtar efter min vagn

Beställlde ju äntligen vagn för några veckor sedan, nu längtar jag tills jag får den så jag kan bädda i den, hänga upp en kossa eller två... och installera babyskyddet med bas som jag beställde samtidigt.

Det blev som jag bestämt tidigare en Brio sing. Brun liggdel, svart sittdel. Sen en Brio Primo med bas, i svart/brunt.
Mest för att jag kan klicka i det babyskyddet direkt på vagnschassit.
Sen när bebis växt ut stolen kommer vi investera i en Besafe Izi kid (eller önska i ettårspresent/julklapp hehe). Den är jag van vid sen jag sålde barnprodukter själv, den är alltid i topp på tester, är enkel att montera och känns stabil.

Hur som helst, längtar till jag får grejerna så jag kan få pyssla med dom lite :-D Men jag har fortfarande inte bestämt mig för ngn skötväska till.. Brios Tote bag i brown pattern (de där blommönstren jag gillar) ligger högt på listan  just nu (nämnd tidigare i bloggen).
Annars gillar jag Gaia & ko:s väskor... men där finns det ju en massamodeller och färger att välja på!
Denna hittade jag på rea! Passar ju till brun vagn (viktigt det där hehe) Eller??

Denna skulle passa mig själv jättebra, men kanske inte till vagnen eller om man får en liten kille som ska ligga i? ;-)



Lite att tänka på alltså.... jobbigt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0