Snart drar vi!

På tisdag, lucia morgon, så åker vår lilla familj + två vänner till Egypten!
Självklart ska vi till Kairo och demonstrera!
Not! ;-)
Vi åker till turistorten Hurghada och till ett stoort hotellkomplex med massa pooler och all inclusive. Iaf jag tänker ligga vid polen (sitta vid lekplatsen?) hela veckan. Slippa laga mat och städa är väl det som känns mest lockande, men även lite solbränna förstås ;-)

Självklart sitter jag här i skrivandet stund, ca 1 dygn innan avresa, med världens förkylning! Har varit hemma från jobbet hela helgen, och är hemma i morgon med. Haft ont i halsen och släng av feber, men det är över. Nu har jag bara ungefär 20kg snor i näsan och pannan, ja runt hela hjärnan tror jag till och med...
Men jag lever! Resan gör att jag ändå står på benen och försöker förbereda allt så gott det går :-D
Att resa med en liten tvååring för första gången ska bli spännande värre... Hon pratar om att flyga varje dag och är sååå glad, men sen får vi se hur det går i "verkligheten" ;-) I morgon ska hon få gå på dagis en stund, sen får hon packa sitt handbagage själv. Gissar att hela Pippi-staben ska med hehe.

Hit ska vi:



Ska försöka blogga eller facebooka lite under resans gång :-D

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0